Kraj

Irlandzka firma PlayPrint chce oferować na polskim rynku loterie promocyjne

Na naszym rynku usług marketingowych rozpoczyna działanie nowa firma PlayPrint Polska Sp. z o.o. będąca krajowym oddziałem irlandzkiej PlayPrint Ltd....

Na naszym rynku usług marketingowych rozpoczyna działanie nowa firma PlayPrint Polska Sp. z o.o. będąca krajowym oddziałem irlandzkiej PlayPrint Ltd. Chce oferować agencjom reklamowym, marketingowym, wydawcom prasowym i firmom FMCG narzędzia do realizacji loterii promocyjnych. Jak mówi Wojciech Koczorowski, sales director PlayPrint Polska, głównym biznesem firmy jest produkcja kart zdrapek do telefonów komórkowych pre-paid. PlayPrint zaopatruje w takie zdrapki 17 operatorów telekomunikacyjnych (m.in. Vodafone, Telia, Orange czy O2). W Polsce firma rozmawiała już z Polską Telefonią Cyfrową, operatorem sieci Era. Ze swoją ofertą PlayPrint zwraca się również do wydawców dzienników. – Z racji naszego doświadczenia i posiadanego know-how nasza oferta może być atrakcyjna również dla agencji reklamowych i marketingowych, które mogą wybrać dla swoich klientów ciekawe mechanizmy i nietypowe rozwiązania do realizacji loterii promocyjnych. Wiele z nich nie było jeszcze nigdy stosowanych w naszym kraju – mówi Koczorowski. Jako przykłady firma podaje np. nietypowe metody odczytu wygranej (np. z wykorzystaniem przewodnictwa elektrycznego, filtrów optycznych, tuszu ujawniającego się pod wpływem wywoływacza, światła itp.). Loterie te mogą być prowadzone również w oparciu o nowoczesne kanały komunikacji: SMS-y i internet. Przy formalnej obsłudze loterii PlayPrint współpracuje z warszawską firmą Biuro Grzegrzółka & Ko. (MB)