M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Magdalena Talma awansuje w LifeTube

Maciej Florek | 8 grudnia 2016, 06:00

Z tą siecią partnerską związana jest od kwietnia br.

Po objęciu przez Justynę Bajer stanowiska sales directora w LifeTube, awansowano kolejnego członka jej działu. Stanowisko senior account managera objęła Magdalena Talma, dotychczasowa account manager. Talma w LifeTube działa od kwietnia 2016 r. Odpowiadała za pozyskiwanie klientów oraz tworzenie strategii współpracy z twórcami zrzeszonymi w sieci. Koordynowała kampanie dla takich marek, jak: Sobieski z Karolem Paciorkiem, Mazda z Łukaszem Jakóbiakiem czy Lidl z AdBusterem.

Magdalena Talma z branżą związana jest od września 2014 r. Doświadczenie zdobywała w Marquard Media Polska jako account w dziale reklamy online. Do kwietnia 2016 r. była odpowiedzialna za projekty specjalne dla polskich i globalnych marek, realizowane w takich serwisach internetowych, jak: Kozaczek.pl, Zeberka.pl, czy Harpersbazaar.pl.

Czytaj więcej na temat: , , ,