Kraj

Marketing stacji Polskiego Radia będzie podlegał Biuru Promocji

Od początku przyszłego roku za komunikację marketingową wszystkich rozgłośni Polskiego Radia (PR) SA (Program I, Program II, Program III -...

Od początku przyszłego roku za komunikację marketingową wszystkich rozgłośni Polskiego Radia (PR) SA (Program I, Program II, Program III – Trójka, Radio Bis, Radio Polonia) będzie odpowiedzialne Biuro Promocji PR SA. Dotychczas poszczególne stacje mogły przygotowywać działania promocyjne samodzielnie. Biuro Promocji PR SA będzie decydować o obsłudze reklamowej rozgłośni. Obecnie dla Trójki pracuje agencja reklamowa Martis, Program II i Radio Bis były ostatnio obsługiwane przez agencję Soda. Obecnie w telewizji trwa kampania III Programu Polskiego Radia (Trójki) przygotowana przez agencję Martis. Jest to skrócona, 15 -sekundowa wersja spotu emitowanego wiosną br. Hasło “Trójka. Radość słuchania!” zostało zachowane, kampania ma charakter wizerunkowy, ma podkreślać radosny charakter radia. Kampania potrwa do świąt, a obejmuje kanały telewizji publicznej. (AMS)