Kraj

W "Pulsie Biznesu" reklamy droższe o średnio 4 proc. od 2005 r.

Dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) podniesie ceny reklam od przyszłego roku o średnio 4 proc. Podwyżka dotyczy tylko grzbietu...

Dziennik “Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) podniesie ceny reklam od przyszłego roku o średnio 4 proc. Podwyżka dotyczy tylko grzbietu głównego. Jarosław Kalbarczyk, jeden z dyrektorów biura reklamy “Pulsu Biznesu”, podwyżkę uzasadnia inflacją. “Puls Biznesu” jest kolejnym, po “Gazecie Prawnej” Inforu, dziennikiem ekonomicznym, który podjął decyzję o podwyżkach cen reklam. W “Gazecie Prawnej” wzrosną one o 10 proc., o czym informowaliśmy w DS “MMP” 7 grudnia. “Gazeta Giełdy Parkiet” (Parkiet Media SA) jeszcze rozważa wprowadzenie ewentualnych podwyżek. (KP)