Kraj

Internautów drażni nieporadność językowa w komunikacji firm na FB

Badanie zostało przygotowane przez agencję Think Kong we współpracy z firmą SW Research.

Internautów drażni nieporadność językowa w komunikacji firm na FB
Ponad 40 proc. internautów drażni nieporadność językowa postów publikowanych na Facebooku – wynika z badania “Co najbardziej denerwuje użytkowników FB w komunikacji” przygotowanego przez agencję Think Kong. Tuż za błędami językowymi plasuje się wymuszona żartobliwość wpisów i nieudolne starania, by były one śmieszne (32 proc.). W pierwszej trójce niepożądanych zachowań znalazło się również nadużywanie sztucznych, profesjonalnych zdjęć, co za rażące uważa 31 proc. badanych.

Badanie zostało przygotowane przez agencję Think Kong we współpracy z firmą SW Research. Sondaż metodą CAWI przeprowadzono we wrześniu 2016 r. na próbie 1209 użytkowników internetu korzystających z Facebooka.