Kraj

Cytryna autorem kampanii launchowej magazynu "Forbes"

Agencja reklamowa Cytryna przygotowała kreację kampanii reklamowej magazynu "Forbes" wydawanego przez Axel Springer Polska. Firma została wybrana w drodze przetargu....

Agencja reklamowa Cytryna przygotowała kreację kampanii reklamowej magazynu “Forbes” wydawanego przez Axel Springer Polska. Firma została wybrana w drodze przetargu. Nad kreacją reklamy “Forbesa” pracował Mariusz Joński, copywriter agencji Cytryna, i Sebastian Pańczyk, art director. Account directorem jest Dariusz Kaźmierczyk. Hasłem kampanii jest “Forbes inspiruje”. Myślą przewodnią reklamy jest dotarcie do ludzi myślących pozytywnie. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy. Produkcja filmu zajęła około dwóch tygodni. Pomysł kreacji wykorzystywany jest także m.in. w kampanii prasowej i radiowej. Film reklamowy został nakręcony w Polsce przez studio produkcyjne Lemon. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. (JD)