M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Studio P przygotowało nową identyfikację wizualną Polskiego Radia

Serwis Dzienny | 17 grudnia 2004, 00:00

Agencja reklamowa Studio P Andrzeja Pągowskiego jest autorem nowej wizualizacji logo Polskiego Radia SA. W ramach projektu agencja przygotowała nową...

Agencja reklamowa Studio P Andrzeja Pągowskiego jest autorem nowej wizualizacji logo Polskiego Radia SA. W ramach projektu agencja przygotowała nową identyfikację dla znaku Polskiego Radia oraz pięciu programów radiowych: PR1, PR2, PR3, Bis i Polonia. Firma przygotowała także m.in. logo 80-lecia Polskiego Radia. Nad projektem pracował zespół, w którego skład weszli: Andrzej Pągowski, dyrektor kreatywny, oraz art directorzy Maria Dziekańska i Magdalena Błażków. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,