Kraj

Michał Helman chief commercial officerem Burda International Polska

To nowe stanowisko w wydawnictwie. Firma zmienia też strukturę sprzedażową.

Michał Helman chief commercial officerem Burda International Polska
Od stycznia 2017 r. Michał Helman obejmie nowo utworzone stanowisko w strukturze Burda International Polska – chief commercial officera. Będzie on odpowiadał za zarządzanie połączonym działem sprzedaży reklamy: prasowej, digital, projektów specjalnych i eventów. Zmiany są wynikiem dostosowania struktury firmy do jej strategii biznesowej. – Moim celem jest zbudowanie jednego, silnego zespołu reklamy i kreowanie najlepszych rozwiązań biznesowych dla naszych klientów – mówi Helman.

Michał Helman pracuje w Burdzie Polska od 11 lat. Przez ostatnie trzy pełnił funkcję wydawcy, a później dyrektora zarządzającego segmentu luksusowego (magazyny: “Elle”, “Elle Deco”, “Glamour”, “Gala”, “InStyle”). Przed połączeniem wydawnictwa z Gruner+Jahr był wydawcą magazynów męskich oraz dyrektorem operacyjnym w Burda Communications. Karierę zawodową rozpoczynał w Banku Millennium, polskim oddziale Vivendi i Netii.

Zmiany w strukturze sprzedażowej Burda International Polska mają na celu wzmocnienie pozycji biznesowej firmy. Nowo utworzone stanowisko chief commercial officera podlega bezpośrednio zarządowi wydawnictwa. Poprzednie obowiązki Michała Helmana zostaną podzielone między dotychczasowych dyrektorów zarządzających segmentami. Dotychczasowi dyrektorzy sprzedaży reklamy: prasowej, digital, projektów specjalnych i eventów, pozostają w strukturze i będą raportowali do Michała Helmana. 

Burda Polska wydaje ponad 46 magazynów, w tym: “Elle”, “Elle Deco”, “Glamour”, “InStyle”, “Gala”, “National Geographic”, “Focus”, “Claudia”, “Dobre Rady”, “Moje Gotowanie”, “Sielskie Życie” czy “Przyślij Przepis” oraz sprofilowane produkty online.