Kraj

Kross spółką akcyjną, w 2005 r. nowe linie rowerów i więcej marketingu

Kross Sp. z o.o., największy w naszym kraju producent rowerów, przekształcił się w Kross SA w ramach przygotowań do przyszłorocznego...

Kross Sp. z o.o., największy w naszym kraju producent rowerów, przekształcił się w Kross SA w ramach przygotowań do przyszłorocznego wejścia na giełdę. Na nowy sezon 2005 firma przygotowała nową kolekcję rowerów z nowym nazewnictwem i kolorystyką. Strategia marketingowa Kross na przyszły rok przewiduje położenie większego nacisku na współpracę z dealerami i wykorzystanie materiałów POS oraz zacieśnianie współpracy z prasą branżową i intensywne działania public relations. Kross jest także w czołówce firm produkujących rowery, jeśli chodzi o cały region Europy Centralnej i Wschodniej. W założeniach na przyszły rok ma rozwój działań marketingowych przede wszystkim w Niemczech i Rosji w związku z rozwojem sprzedaży pod własną marką na tych rynkach. Sieć dealerska Krossa w Polsce obejmuje obecnie ok. 500 punktów dealerskich. Wartościowe i ilościowe udziały w polskim rynku rowerów firma szacuje na blisko 40 proc. – na przyszły rok planuje pozyskanie większego market share wartościowego dzięki wzrostowi średniej ceny sprzedanego roweru. (MG)

Tagi