Kraj

T-Mobile reklamuje Superwyprzedaż

Smartfony do 80 proc. taniej. Kampanię z udziałem Piotra Kędzierskiego przygotowały: Bridge2Fun, G7, Agencja Warszawa, LiquidThread i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAQ7EOhicSaY%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOG9Gjbhgq_A%22%7D
Operator telefonii komórkowej T-Mobile Polska reklamuje noworoczną Superwydrzedaż, czyli obniżone ceny do 80 proc. 

Akcję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji (dwa 15-sekundowe spoty reklamowe) z udziałem Piotra Kędzierskiego, który – podśpiewując słynny hit “Don’t worry, be happy” Bobby’ego McFerrina – uroczyście otwiera noworoczną promocję. Reklamy emitowane są w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampanię wspierają także działania w radio, internecie oraz social mediach.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja Bridge2Fun, kreacje internetowe przygotowała agencja LiquidThread, a materiały BTL – agencja G7, a za działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Oferta urządzeń w obniżonych cenach dostępna jest zarówno w salonach sprzedaży T-Mobile i w sklepie internetowym. Skorzystać z niej mogą zarówno nowi, przenoszący numer, jak i przedłużający umowę klienci. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.