Operator telefonii komórkowej T-Mobile Polska reklamuje noworoczną Superwydrzedaż, czyli obniżone ceny do 80 proc.
Akcję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji (dwa 15-sekundowe spoty reklamowe) z udziałem Piotra Kędzierskiego, który – podśpiewując słynny hit “Don’t worry, be happy” Bobby’ego McFerrina – uroczyście otwiera noworoczną promocję. Reklamy emitowane są w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampanię wspierają także działania w radio, internecie oraz social mediach.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja Bridge2Fun, kreacje internetowe przygotowała agencja LiquidThread, a materiały BTL – agencja G7, a za działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Oferta urządzeń w obniżonych cenach dostępna jest zarówno w salonach sprzedaży T-Mobile i w sklepie internetowym. Skorzystać z niej mogą zarówno nowi, przenoszący numer, jak i przedłużający umowę klienci. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.