Zagranica

Tesco próbuje trafić przez żołądki do serc

Na Wyspach wystartowała "miłosna" kampania przygotowana przez Bartle Bogle Hegarty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxVToQv8dtCQ%22%7D
Na Wyspach wystartowała kampania reklamowa sieci Tesco podporządkowana tematyce miłości. W roli głównej występuje jedzenie. Działania będą miały odsłony w telewizji podczas emisji kolejnych odcinków “Coronation Street” i “Emmerdale” w iTV, a także w internecie.
W pierwszym spocie oglądamy dokładny przepis na curry z kurczaka. Przepis realizuje bohater serialu, David, który również w filmie ukrywa przepis na potrawę przed żoną.
Pozostałych sześć odcinków miłosnych historii będzie można oglądać przez cały styczeń, a także usłyszeć je w radio.
Za kreację odpowiada BBH, a za zakup mediów – MediaCom.

(Campaign)