Kraj

Schulz Brand Friendly kolejny raz dla Mitsubishi Motors [wideo]

Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują TV, radio, prasę i internet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFpF6GQx0GqM%22%7D
„Wybierz swoją rzeczywistość” to hasło nowej kampanii, wprowadzającej na rynek model Mitsubishi ASX MY17.

Agencja Schulz Brand Friendly odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnej i adaptację spotu TV na polski rynek.

Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują TV (spot emitowany jest w głównych i tematycznych
kanałach TVP, Polsat i TVN), radio, prasę i internet. Kampania potrwa do 9 lutego br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.