Kraj

Wielki kurczak z małej zagrody

Sedar (Drosed) rusza z kampanią wizerunkową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCF8ksDHPb3w%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma drobiarska Sedar (grupa Drosed) rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową pod hasłem: “Zagrodowy – Wielki kurczak z małej zagrody”. Akcentowane jest pochodzenie kurczaka z małych, rodzinnych gospodarstw na polskiej wsi oraz dostęp do zagrody na świeżym powietrzu. Podkreślane jest także bezpieczeństwo, wysokiej jakości, w pełni naturalne pożywienie bez GMO oraz chów bez antybiotyków.

W największych stacjach telewizyjnych (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz na kanałach tematycznych Polsat, TVN i TVP) nadawane będą 15- i 30-sekundowe spoty. Ma to być kolejny element strategii promującej markę Zagrodowy w skali ogólnokrajowej.

Za kreację spotów odpowiada Hi.advertising/Arip Next, produkcję zorganizowało studio Flota Filmowa, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia.