Kraj

VML przygotował kampanię Activia Challenge [wideo]

Do kampanii zaangażowano Olgę Kozierowską.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqEmAeLetBTU%22%7D
Agencja VML Poland odpowiada za digitalową część kampanii Activia Challenge (Danone), w ramach której realizowany jest cykl wideo-coachingu, prowadzonego przez mentorkę i trenerkę biznesu Olgę Kozierowską, znaną szerzej kobietom z programu “Sukces pisany szminką”. Cykl wideo składa się z czterech odcinków dostępnych na kanale YouTube marki Activia. Jego celem ma być pomoc kobietom w odpowiednim zaplanowaniu, realizacji i wytrwaniu mimo kryzysów w noworocznych aspiracjach.

Kampania jest wspierana między innymi działaniami reklamowymi w serwisie Facebook. Realizują ją agencje Y&R, VML Poland oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.