Zagranica

Sloggi wybiera MullenLowe do obsługi globalnego zintegrowanego budżetu

MullenLowe Group będzie odpowiedzialna za relaunch globalny marki z portfolio Triumph Group.

Sloggi, marka bielizny z portfolio Triumph Group, wybrała MullenLowe jako agencję obsługującą globalny zintegrowany budżet reklamowy marki. Tym samym MullenLowe odpowie za kampanię relaunchującą markę.
Centrala działań będzie mieściła się w Londynie, regionalnie będzie wspierana przez oddziały w Niemczech, we Francji, w Hongkongu i Japonii.
O marce Sloggi w ostatnich latach było cicho. Ostatnia głośna akcja miała miejsce na początku XXI w., kiedy w kampanii wziął udział olimpijczyk i sprinter Linford Christie i został ambasadorem marki. ASA zdjęła jednak reklamę, bo został sfotografowany w bieliźnie na tle meczetu. Szef strategii marketingowej Sloggi powiedział, że celem kampanii jest zbudowanie jej świadomości jako najbardziej szanowanej marki codziennego komfortu.

(Campaign)