Kraj

Startuje Papaya Young Directors [wideo]

Rozpoczyna się czwarta edycja konkursu dla młodych filmowców.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D180716378%22%7D
Papaya Young Directors to przedsięwzięcie dla młodych reżyserów w Polsce. Konkurs polega na napisaniu treatmentu i zrealizowaniu reklamy, której tematem są produkty sponsorów. W tym roku filmy powstaną dla: Allegro, Black Red White, Co Jest Grane, Link4, Hortex, Huawei, MasterCard, Radio Zet Chili i Rossmann. Młodzi reżyserzy otrzymują od organizatorów budżet, wsparcie produkcyjne, postprodukcyjne i nadzór merytoryczny. Prace ocenią dyrektorzy kreatywni agencji reklamowych i przedstawiciele środowisk warsztatowych (reżyserzy, operatorzy, scenografowie, montażyści). 

Kapitułę konkrsu tworzą: Marta Frączek (Saatchi & Saatchi IS), Katarzyna Sośnierz (Lvov), Zuza Duchniewska (DDB & Tribal) i Michał Soroczyński (Splendid & Wise). Pula nagród wynosi 60 tys. zł. Zwycięzcy poprzednich edycji są też doceniani zagranicą. Iwona Bielecka (Grand Prix 2016 za film dla O2), otrzymała niedawno nagrodę New Director Of The Year na prestiżowym konkursie Shots Awards, o czym informowaliśmy 14 listopada 2016 r. w MMP24.