Kraj

ING reklamuje pożyczki konsolidacyjne

Kampanię pod hasłem "Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili" przygotowały Gong i MullenLowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3nWoeyloXto%22%7D
ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczął kampanię internetową promującą pożyczkę gotówkową z przeznaczeniem na konsolidację. Przekonuje w niej, że połączenie zobowiązań kredytowych w innych bankach w jedną ratę to dobry sposób na uporządkowanie swoich finansów.

ING Bank Śląski proponuje zastąpienie kilku pożyczek lub innych zobowiązań kredytowych jedną ratą, którą można spłacać na własnych zasadach: raz mniej, raz więcej. Klient wybiera najbardziej dogodny dla siebie dzień spłaty i okres kredytowania. W sytuacji, gdy posiada nadwyżki finansowe, może spłacić więcej niż wysokość raty ustalona w umowie, a harmonogram spłaty zostanie automatycznie zaktualizowany.

ING Bank chwali się, że 9 na 10 jego klientów spłaciło w ten sposób swoją pożyczkę przed terminem wynikającym z umowy.

– Rynek kredytów konsumpcyjnych w Polsce rozwija się dynamicznie. W porównaniu z zeszłym rokiem ich wartość wzrosła o 7,6 proc. Klienci coraz częściej korzystają z możliwości konsolidacji zobowiązań, dzięki czemu porządkują swoje finanse – wskazuje Andrzej Sowa, dyrektor odpowiadający za kredyty konsumenckie w ING Banku.

Kampania prowadzona będzie m.in. w portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl oraz O2.pl, a także w wybranych, tematycznych sieciach reklamowych oraz systemach pocztowych największych portali.

Kampanię przygotowały i realizują agencja reklamowa Gong i dom mediowy dom mediowy MullenLowe MediaHub.