Zagranica

Bracia Coen reżyserują pierwszą reklamę na Super Bowl

Spot dla Mercedesa będzie podczas rozgrywek wyemitowany w wersji 30-sekundowej, w sieci można oglądać minutową wersję.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBvHFM8c7cPM%22%7D
Fani braci Coen na pewno będą mile zaskoczeni. Duet reżyserski stworzył pierwszą w swojej historii reklamę na Super Bowl. Bracia reżyserują dla Mercedesa, a spot promuje model AMG. Celem komunikacji jest ustanowienie nowego pozycjonowania luksusowych samochodów.
Spot jest swoistym hołdem złożonym kultowemu tytułowi “Easy Rider” z 1969 r. W filmie pojawia się również znana piosenka “Born to be Wild”.
W konstruowaniu strategii komunikacji brały udział również agencje Antoni z oddziałem w Niemczech oraz Merkley + Partners.

(AdWeek)