Kraj

Pudliszki wprowadzają nowe opakowania ketchupów

Firma Heinz Polska, do której należy brand Pudliszki, wprowadza na rynek ketchupy tej marki w nowych opakowaniach. Jak mówi Dorota...

Firma Heinz Polska, do której należy brand Pudliszki, wprowadza na rynek ketchupy tej marki w nowych opakowaniach. Jak mówi Dorota Ponińska, PR manager w Heinz Polska, koncern wymienił opakowania ketchupów praktycznie w całej Europie: – Ponieważ na naszym rynku Pudliszki są głównym brandem, również i one doczekały się tej zmiany. Butelka jest odwrócona dnem do góry, ma ergonomiczny kształt ułatwiający chwytanie i specjalne sylikonowe zamknięcie zapobiegające kapaniu ketchupu podczas trzymania butelki skierowanej w dół. Projekt opakowania (butelka typu top-down) przygotowała firma Masco Graham z Sulejówka, zaś projekt etykiet opracował producent we współpracy z inną firmą (nie ujawnia jej nazwy). Informacje o nowych opakowaniach ketchupów Pudliszki pojawiły się w prasie handlowej oraz na materiałach POS w sklepach. Obecnie trwa trzecia odsłona kampanii wizerunkowej Pudliszek (rozpoczęta we wrześniu) pod hasłem “Pudliszki – dwa razy nie trzeba powtarzać” – ma ona miejsce w telewizji i na outdoorze) przygotowana przez agencję reklamową G7 i dom mediowy Optimum Media OMD. Dorota Ponińska mówi, że działania reklamowe na bazie tej kampanii będą najprawdopodobniej kontynuowane jeszcze od początku przyszłego roku. (MB)