Zagranica

Adidas z ekscentryczną wersją piosenki "My way"

Producent odzieży sportowej startuje z nową kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fcv53BKMYsy0%22%7D
Wystartowała nowa kampania marki Adidas na Wyspach. Zwraca uwagę wyszukaną, ekscentryczną formą. Główny komunikat to “Original is never finished”. Osią muzyczną spotu jest piosenka “My way” Franka Sinatry wielokrotnie przetworzona, zaśpiewana bądź wykonana w różnych konwencjach i według różnych stylów.
Za reżyserię filmu odpowiada Terrence Neale, który znany jest z kolaży stylów i kulturowego potpourri, które często i chętnie wykorzystuje w swoich obrazach.

W spocie widać kadry inspirowane zarówno “Mechaniczną pomarańczą” Kubricka, jak i “Narodzinami Wenus” Botticellego.

(Campaign)