Zagranica

Budweiser z "uchodźczym" spotem na Super Bowl

Za kreację odpowiada Anomaly New York.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHtBZvl7dIu4%22%7D
Anomaly New York zaprezentowało spot dla marki Budweiser na Super Bowl. Kampania nosi tytuł “Born Hard Way”, nawiązuje do źródeł marki i porusza pośrednio temat uchodźstwa.
Główny bohater minutowego spotu to Adolphus Busch – imigrant z Niemiec. Wylądował w St. Louis w 1857 r. Ma za sobą długą i nieprzyjemną podróż. Na miejscu spotkał się z chłodnym przyjęciem, a wręcz z antyniemieckimi postawami i prześladowaniami. W przyjaznym lokalu udaje mu się jednak poznać Eberharda Anheusera, z którym pije piwo, a później zakładają jeden z największych browarów na świecie.
Za reżyserię minutowego spotu odpowiada Chris Sargent.

(AdWeek)