Kraj

Tchibo z miłosną kampanią kawową

Marka wspiera dwa nowe warianty kaw.

Tchibo z miłosną kampanią kawową
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 7 lutego, Tchibo wprowadziło kawy z linii Barista w nowych opakowaniach. Firma wspiera również swoje produkty kampanią reklamową.
Marka Tchibo wspiera warianty Barista Espresso i Barista Caffe Crema. Ziarna Tchibo Barista – jak zapewnia marketer – wypala się przy użyciu tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych.
Celem kampanii jest zachęcenie kawoszy do spróbowania dwóch nowości od Tchibo: Barista Espresso i Barista Caffe Crema oraz zwrócenie uwagi na innowację, jaką jest zupełnie nowy sposób zamknięcia. Opakowania z nowymi kawami Tchibo otwiera się i zamyka za pomocą korka, co ma pozwalać zachować pełny aromat i cieszyć się optymalną świeżością smaku.
Kampania potrwa do końca lutego i obejmuje internet, prasę oraz outdoor. W prasie (9 tytułów: “Polityka”, “Wysokie Obcasy”, “Wysokie Obcasy Extra”, “National Geographic”, “Traveller”, “Focus”, “Glamour”, “Claudia”, “Gala”) pojawią się całostronicowe reklamy Barista Espresso i Barista Caffe Crema – przedstawionych jako klejnoty wśród kaw. Komunikacja outdoorowa obejmuje osiem największych miast w Polsce, gdzie wykorzystane zostaną różne nośniki reklamowe typu billboard (m.in. z oświetleniem frontlight). W internecie natomiast Barista pojawi się m.in. w portalu NaTemat, w serwisie Player.pl z formatami wizerunkowymi Screening i Wide Branding oraz w mediach społecznościowych.
Wsparcie mediowe dla Baristy potrwa do końca lutego. Kreację i strategię  przygotowali wspólnie: Gutenberg Networks oraz DDB & Tribal. Produkcję online: Happy Endians. Za wsparcie w mediach społecznościowych odpowiada DDB & Tribal. Komunikacją PR zajęła się agencja M-int PR. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative.