Kraj

"Ładnie mieszkać" oddzieliło się od "Claudii" i zmieniło logo

Kwartalnik "Ładnie mieszkać" (G+J Polska), dotychczas funkcjonujące jako numer specjalny "Claudii" pt. "Ładnie mieszkać", usamodzielniło się i zmieniło logo. Na...

Kwartalnik “Ładnie mieszkać” (G+J Polska), dotychczas funkcjonujące jako numer specjalny “Claudii” pt. “Ładnie mieszkać”, usamodzielniło się i zmieniło logo. Na decyzję wydawcy wpłynął fakt, że “Ładnie mieszkać” ma inną grupę czytelniczą niż ogólny w charakterze miesięcznik “Claudia”. Odbiorcami “Ładnie mieszkać” są osoby dość zamożne i wymagające, otwarte na nowości rynkowe. Wydawca ma też nadzieję na poszerzenie grona reklamodawców kwartalnika. Nakład numeru wiosennego (1/2000) “Ładnie mieszkać” wynosi 185 tys. egzemplarzy. Średnia sprzedaż ostatnich sześciu numerów wyniosła – jak podał wydawca – niemal 157 tys. egzemplarzy, przy średnim nakładzie 223 tys. Redaktorem naczelnym jest Aldona Rochman. Nie zmienia się objętość pisma, nadal liczy ono ok. 100 stron. Cena wynosi 4,3 zł. (KP)