Kraj

Nowa odsłona SmartDomu

Pierwsza realizacja Scholz & Friends dla programu Plusa i Cyfrowego Polsatu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSAff8oCtPbA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej, oraz Polkomtel, należący do niego operator sieci telefonii komórkowej Plus, prezentują nową wersję wspólnego programu rabatowego SmartDom, umożliwiającego konsumentom uzyskiwanie zniżek tym wyższych, im więcej usług kupią od obu firm.

Oprócz dotychczas dostępnych usług, czyli: telefonii komórkowej, mobilnego internetu, telewizji satelitarnej, energii elektrycznej (główny inwestor Zygmunt Solorz-Żak jest głównym akcjonariuszem zespołu elektrowni Pątnów – Adamów – Konin), usług bankowych Plus Banku (dawny Invest-Bank), usług ubezpieczeniowe (we współpracy z Ergo Hestią) oraz usług z zakresu bezpieczeństwa domu, a także oferty sprzedaży urządzeń telekomunikacyjnych oraz sprzęt RTV i AGD (produkty firmy MPM), niebawem (w bieżącym kwartale) ma dołączyć także sprzedaż gazu.

Wraz z odświeżeniem programu rusza jego nowa platforma komunikacyjna. Będzie on promowany pod hasłem “Domowy Program Oszczędnościowy”. Główny przekaz głosi, że dzięki niemu konsumenci mogą oszczędzić na domowych rachunkach nawet 1 tys. zł rocznie. Nowa kampania z udziałem ambasadorów SmartDomu, czyli Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy ruszą w Polskę i odwiedzą zwykłe polskie rodziny, to jednocześnie debiut pierwszej realizacji dla tego programu agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa, która od nowego roku obsługuje markę SmartDom i jednocześnie odpowiada za kampanie marketingowe dla wszystkich usług telekomunikacyjnych Plusa.

Startująca kampania obejmie stacje telewizyjne – Polsat i kanały tematyczne oraz TVN, radio, m.in.: RMF, RMF Classic, RMF Classic i Total Time, a także działania w internecie i outdoor. Reżyserem nowych spotów jest Łukasz Jaworski, za produkcję odpowiada TFP, a za postprodukcję Studio Televisor. Kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.

Ze SmartDomu, według danych na koniec września ub.r., korzystało ponad 1,2 mln klientów, którzy opłacali w obu firmach ponad 3,6 mln usług kontraktowych.