Przetargi

BrandLine zajmie się obsługą BTL Universal Pictures Polska

Agencja BrandLine zajmie się obsługą budżetu reklamowego BTL Universal Pictures Polska w roku 2005. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu,...

Agencja BrandLine zajmie się obsługą budżetu reklamowego BTL Universal Pictures Polska w roku 2005. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu, w którym uczestniczyło sześć firm. Do tej pory budżet BTL Universal Pictures Polska był w agencji Cztery Czwarte. Universal Pictures Polska należy do NBC Universal, działa na naszym rynku od stycznia 2003 r. i zajmuje się dystrybucją filmów na DVD i VHS. W portfolio firmy znajdują się filmy pochodzące z wytwórni Universal Pictures i DreamWorks Pictures. Wśród nich są takie przeboje jak: “Dziennik Bridget Jones”, “Gladiator”, “Shrek”. Universal Pictures planuje w 2005 r. wprowadzenie na rynek licznych hitów, m.in. “Krucjaty Bourne’a”, “Rybek z Ferajny”. Będą też kontynuowane dwa specjalne programy sprzedażowe: Super DVD i Tanie Oglądanie, które oferują po atrakcyjnej cenie filmy dla koneserów kina. BrandLine działa od 2000 r., specjalizuje się w działaniach BTL. (KP)