Kraj

Vectra z nowymi kampaniami

Kablowy operator reklamuje ofertę telewizyjną i telefoniczną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8SdYgncNu2k%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fp_OgHfHc0cA%22%7D
Vectra, drugi po UPC Polska operator sieci kablowej w Polsce, ruszyła z nowymi kampaniami reklamującymi jej ofertę internetową (m.in. szybkość transferu 50 Mb/s za 39,90 zł miesięcznie) oraz ofertę telefoniczną, w tym także komórkową (nielimitowane połączenia i 5 GB transferu danych za 29,90 zł miesięcznie).

Dotychczas dla Vectry pracowały agencje reklamowe: Scholz & Friends, The Digitals, a w zakresie planowania i zakupu mediów ATL i digital: Starcom oraz ClickAd.