Kraj

ING Bank Śląski startuje z kampanią bankowości internetowej i mobilnej

W działaniach akcentowany będzie prosty język komunikacji związanej z finansami.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Futoj8S-lweY%22%7D
ING Bank Śląski rozpoczyna kolejny etap kampanii promującej bankowość internetową i mobilną Moje ING. W najnowszych działaniach nacisk położony będzie na prosty i przyjazny język komunikacji dotyczącej finansów.

ING Bank Śląski współpracuje ze specjalistami językowymi z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Razem z nimi bank upraszcza komunikaty, trudne umowy i szkoli pracowników. Jednym z najważniejszych obszarów współpracy jest praca nad językiem systemu Moje ING. – Chcemy, aby cała komunikacja z klientami była prosta i przede wszystkim zrozumiała. Wierzymy, że to pomoże klientom podejmować lepsze decyzje finansowe – dodaje Barbara Pasterczyk, dyrektor marketingu ING Bank Śląski.

W ramach najnowszej kampanii ING Bank Śląski zaprasza klientów do wspólnego upraszczania komunikacji. Mogą przesyłać na specjalną skrzynkę e-mail oraz na Społeczność ING wszystkie komunikaty (listy, e-maile itp.), które dostali od ING Banku Śląskiego i uważają, że są napisane zbyt trudnym językiem. Specjaliści językowi będą na bieżąco upraszczali najważniejsze dla klientów komunikaty.

Działania prowadzone będą pod hasłem „Prosto o pieniądzach”. W komunikacji wykorzystana zostanie telewizja (spoty 30-sek. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych) oraz internet (promocja wideo w wybranych serwisach VoD i społecznościowych, w tym YouTube i Facebook).

Kreację przygotowały agencje Brain (TV) i Gong (internet). Media zaplanował i zakupił dom MullenLowe MediaHub. Budżet kampanii nie został ujawniony.