ING Bank Śląski rozpoczyna kolejny etap kampanii promującej bankowość internetową i mobilną Moje ING. W najnowszych działaniach nacisk położony będzie na prosty i przyjazny język komunikacji dotyczącej finansów.
ING Bank Śląski współpracuje ze specjalistami językowymi z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Razem z nimi bank upraszcza komunikaty, trudne umowy i szkoli pracowników. Jednym z najważniejszych obszarów współpracy jest praca nad językiem systemu Moje ING. – Chcemy, aby cała komunikacja z klientami była prosta i przede wszystkim zrozumiała. Wierzymy, że to pomoże klientom podejmować lepsze decyzje finansowe – dodaje Barbara Pasterczyk, dyrektor marketingu ING Bank Śląski.
W ramach najnowszej kampanii ING Bank Śląski zaprasza klientów do wspólnego upraszczania komunikacji. Mogą przesyłać na specjalną skrzynkę e-mail oraz na Społeczność ING wszystkie komunikaty (listy, e-maile itp.), które dostali od ING Banku Śląskiego i uważają, że są napisane zbyt trudnym językiem. Specjaliści językowi będą na bieżąco upraszczali najważniejsze dla klientów komunikaty.
Działania prowadzone będą pod hasłem „Prosto o pieniądzach”. W komunikacji wykorzystana zostanie telewizja (spoty 30-sek. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych) oraz internet (promocja wideo w wybranych serwisach VoD i społecznościowych, w tym YouTube i Facebook).
Kreację przygotowały agencje Brain (TV) i Gong (internet). Media zaplanował i zakupił dom MullenLowe MediaHub. Budżet kampanii nie został ujawniony.