Zagranica

Audi jako ujarzmiające bestię

Venables Bell & Partners z kampanią dla samochodu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVd5lWLHpTW0%22%7D
Agencja Venables Bell & Partners przygotowała spot promujący nowy model Audi S5 zatytułowany “Monster”.
Tytułowym potworem jest szczególnie duży i rozwścieczony byk, z którym torreador ma się zmierzyć na arenie. Byk ostatecznie klęka niemal przed torreadorem, a głos z offu mówi: “Progress is never backing down.”
Po kampanii “Daughter”, realizowanej z wyraźnym podtekstem politycznym na okoliczność SuperBowl, tym razem marketer podkreśla w spocie typowo męskie atuty, będące odbiciem stereotypu. Spot ma również podkreślać moc samochodu – 354 koni mechanicznych.

(AdWeek)