Kraj

Helio z kampanią telewizyjną

Przed świętami producent bakalii zachęca do wykorzystania swoich produktów do tradycyjnych wypieków.

Helio z kampanią telewizyjną
Firma Helio, producent bakalii i dodatków do ciast, rozpoczęła intensywną, wiosenną kampanię promocyjną, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki i wspieranie sprzedaży wybranych produktów. Kampania obejmuje m.in. telewizję, prasę i internet.
Kampania skupi się na produktach linii Helio Natura i bezglutenowych masach do ciast Helio, które nie zawierają konserwantów, glutenu ani tłuszczu palmowego – zapewnia biuro prasowe.
Crossmediowe działania obejmują m.in. czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, prasę branżową, lifestyle’ową i kobiecą. Kampania realizowana jest także działaniami contentmarketingowymi w internecie, obejmującymi m.in. przygotowanie modnych i poszukiwanych przez konsumentów przepisów wideo, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediach społecznościowych.
Tak jak w przypadku poprzedniej odsłony kampanii (MMP24 z 5 grudnia 2016) firma nie informuje, kto odpowiada za kreację i realizację kampanii oraz kto na potrzeby działań kupuje media. Za obsługę digitalową i PR-ową marki odpowiada agencja Veneo z Krakowa.