Kraj

Electrolux przekonuje, że suszarki pozwalają oszczędzać czas

Startuje nowa kampania marki.

Electrolux przekonuje, że suszarki pozwalają oszczędzać czas
Wystartowała nowa kampania marki Electrolux ukazująca korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social mediach i blogosferze.
W nowej kampanii produkty marki umożliwiają zaoszczędzenie czasu i przestrzeni. Działania komunikacyjne mają na celu podkreślenie kluczowych z punktu widzenia konsumenta benefitów produktu. Electrolux chce zapewnić, że dzięki korzystaniu z suszarki konsumenci oszczędzają czas, który zwykle przeznaczają na prasowanie czy rozwieszanie ubrań. Suszarki wyróżnione certyfikatem Woolmark Blue z linii DelicateCare pozwalają odświeżyć odzież już w 16 minut – zapewnia biuro prasowe.
Na potrzeby kampanii uruchomiono stronę internetową. Akcja obejmuje głównie działania w digitalu (display, YouTube pre-roll, kanały social media Electrolux). Kampanię wspierają wizerunkowo autorki blogów Matka Wariatka, Segritta oraz Codziennie Fit.
W ramach akcji uruchomiono także promocję “Komfortowy odkurzacz w prezencie”, w ramach której konsumenci, którzy zakupią suszarkę, otrzymają za darmo sprzęt do odkurzania marki Electrolux.
Za kreację i egzekucję działań marketingowych odpowiedzialna jest agencja Feno, komunikacją PR zajmuje się Multi Communications. Kampania potrwa do połowy kwietnia br.