Zagranica

Yorkshire Tea z największą kampanią w historii

W Wielkiej Brytanii startuje kampania herbaty za 7 mln funtów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS03CqWHF0s0%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania marki herbaty Yorkshire Tea, która ma być największą kampanią w historii. Marka zwerbowała na potrzeb działań celebrytów – mają być one warte 7 mln funtów.
Za kreację odpowiada agencja Lucky Generals, która w ub.r. wygrała przetarg na obsługę marki. Przetarg był największym w historii marketingu Yorkshire Tea.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1L2z4mLhoZ0%22%7D
W spotach występują gościnnie gwiazdy ekranu, które pochodzą z Yorkshire, ale także triatlonista olimpijski Alistair Brownlee w roli kuriera czy prowadzący talk-show sir Michael Parkinson. W jednym ze spotów wokaliści zespołu Kaiser Chiefs wykonują piosenkę jako “granie na czekanie”. Kampania będzie miała odsłony głównie w telewizji – premiera spotów przewidziana jest na sobotę w programie ITV. Kampania będzie realizowana również w mediach cyfrowych oraz społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Goodstuff Communications.
Yorkshire Tea w Wielkiej Brytanii ma 21,7 proc. udziału w rynku i jest trzecią co do wielkości marką herbaty na Wyspach po PG Tips i Tetley. 

(Campaign)