W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania marki herbaty Yorkshire Tea, która ma być największą kampanią w historii. Marka zwerbowała na potrzeb działań celebrytów – mają być one warte 7 mln funtów.
Za kreację odpowiada agencja Lucky Generals, która w ub.r. wygrała przetarg na obsługę marki. Przetarg był największym w historii marketingu Yorkshire Tea.
W spotach występują gościnnie gwiazdy ekranu, które pochodzą z Yorkshire, ale także triatlonista olimpijski Alistair Brownlee w roli kuriera czy prowadzący talk-show sir Michael Parkinson. W jednym ze spotów wokaliści zespołu Kaiser Chiefs wykonują piosenkę jako “granie na czekanie”. Kampania będzie miała odsłony głównie w telewizji – premiera spotów przewidziana jest na sobotę w programie ITV. Kampania będzie realizowana również w mediach cyfrowych oraz społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Goodstuff Communications.
Yorkshire Tea w Wielkiej Brytanii ma 21,7 proc. udziału w rynku i jest trzecią co do wielkości marką herbaty na Wyspach po PG Tips i Tetley.
(Campaign)