Kraj

Zmiany w polskiej edycji "Esquire"

Pismo wesprze kampania reklamowa.

Zmiany w polskiej edycji "Esquire"

Magazyn “Esquire”, wydawany w Polsce przez Marquard Publishing, zmienił szatę graficzną. Pracował nad nią Sławomir Żamojda, od stycznia br. nowy dyrektor artystyczny pisma. Numer, który właśnie trafia do sprzedaży, jest też pierwszym przygotowanym pod kierownictwem Macieja Gajewskiego, od stycznia nowego redaktora naczelnego pisma.

Teraz tytuł mocniej skupiać się będzie na polskich osobowościach i polskich tematach. W piśmie pojawiają się nowe działy – takie jak “Chce się żyć” (przewodnik dla mężczyzny). W każdym numerze polskiego wydania magazynu będzie też obecny dział “Piłkarski poker” – wywiady z piłkarzami reprezentacji Polski.

Nowy numer magazynu “Esquire” będzie promowany kampanią w mediach własnych Marquard Media Polska i Marquard Publishing. Promocję magazynu wspiera też projekt “Esquire Challenge”, seria filmów poświęconych marce Esquire, w których wzięli udział młodzi znani polscy aktorzy.