M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Radio Złote Przeboje rusza z kampanią

Piotr Machul | 6 marca 2017, 06:00

Działania prowadzone będą pod hasłem "Muzyka daje radość". Twarzą kampanii jest Marcin Prokop.

Startuje kampania Radia Złote Przeboje. Działania prowadzone będą pod hasłem "Muzyka daje radość". Prowadzone będą na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), w kinach sieci Helios, a także w internecie (serwisy Gazeta.pl, Onet, WP i Ipla).

Za kreację odpowiada agencja K2, za produkcję filmów reklamowych - Koi Studio, a za planowanie i zakup mediów - agencja Blue 449.

Kampanię reklamową wspiera specjalna aplikacja internetowa na stronie internetowej radia, za pośrednictwem której każdy słuchacz Radia Złote Przeboje będzie mógł podarować bliskiej osobie muzykę wraz z życzeniami od Marcina Prokopa i wyjątkową dedykacją. Dodatkowo na antenie Radia Złote Przeboje ruszy nowa edycja konkursu "Muzyka daje radość". Budżet kampanii nie został podany.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,