Kraj

Radio Złote Przeboje rusza z kampanią

Działania prowadzone będą pod hasłem "Muzyka daje radość". Twarzą kampanii jest Marcin Prokop.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1Bc3RQOLnck%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Startuje kampania Radia Złote Przeboje. Działania prowadzone będą pod hasłem “Muzyka daje radość”. Prowadzone będą na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), w kinach sieci Helios, a także w internecie (serwisy Gazeta.pl, Onet, WP i Ipla).

Za kreację odpowiada agencja K2, za produkcję filmów reklamowych – Koi Studio, a za planowanie i zakup mediów – agencja Blue 449.

Kampanię reklamową wspiera specjalna aplikacja internetowa na stronie internetowej radia, za pośrednictwem której każdy słuchacz Radia Złote Przeboje będzie mógł podarować bliskiej osobie muzykę wraz z życzeniami od Marcina Prokopa i wyjątkową dedykacją. Dodatkowo na antenie Radia Złote Przeboje ruszy nowa edycja konkursu “Muzyka daje radość”. Budżet kampanii nie został podany.