Przetargi

Miasto Stołeczne Warszawa zakończyło przetarg

Urząd podpisał umowę z Mastermind Media, Stroer Media, Media On i Warexpo.

Miasto Stołeczne Warszawa zakończyło postępowanie dotyczące działań informacyjnych z wykorzystaniem różnego rodzaju powierzchni reklamowych w prasie, internecie, radiu, na billboardach, słupach ogłoszeniowych oraz w autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie. Wybrane zostały: Mastermind Media, Stroer Media, Media On i Warexpo. Całkowita wartość zamówienia to prawie 2,2 mln zł.

Działaniami w prasie, internecie i radiu zajmie się Mastermind Media. Wartość tej części umowy to ponad 1,3 mln zł. Działania informacyjne na billboardach będą należały do Stroer Media (wartość umowy prawie 280 tys. zł), a na wybranych nośnikach w/na autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie do Media On (wartość umowy prawie 440 tys. zł). Działaniami informacyjnymi na słupach ogłoszeniowych zajmie się Warexpo (wartość umowy prawie 150 tys. zł).