Kraj

Skoda chwali się dużą popularnością nowego Kodiaqa

Za wsparcie reklamowe odpowiadają Opcom i PHD Rocket.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhGBAVDcaZdk%22%7D
Skoda Polska (Volkswagen Group Polska) chwali się, że w przedsprzedaży zebrała już ponad tysiąc zamówień na nowego dużego SUV-a czeskiej marki – model Kodiaq.

– Ponad tysiąc zamówień w przedsprzedaży, gdy tylko nieliczni klienci mieli szansę zobaczyć samochód na własne oczy, to spektakularny sukces w skali całego polskiego rynku motoryzacyjnego. To najlepszy dowód na to, jak duże było zapotrzebowanie w naszym kraju na samochód Skody tego typu – wskazuje Dariusz Brodnicki, dyrektor sprzedaży marki Skoda w Polsce.

Nowego dużego SUV-a Skoda reklamuje m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze. Kampanię pod hasłem “Nowy gatunek SUV-a” przygotowały: agencja reklamowa Opcom (odpowiedzialna za strategię i kreację) oraz dom mediowy PHD Rocket (planowanie i zakup mediów).

Skoda chwali się dużą popularnością nowego Kodiaqa
Skoda chwali się, że sukces zamówień w przedsprzedaży Kodiaqa jest tym większy, że tak naprawdę klienci nie mieli jeszcze szansy obejrzeć go osobiście.

Kodiaq to 5- lub 7-osobowy SUV, którego podstawowa wersja z silnikiem 1.4TSI (125 KM) kosztuje 89,9 tys. zł, a najmocniejsza z jednostką 2.0TDI (140 KM) – blisko 150 tys. zł

W ub.r. Skoda sprzedała w Polsce 52,2 tys. samochodów osobowych, o blisko 17,5 proc. więcej niż w 2015 r., co już po raz ósmy dało czeskiej marce miano niekwestionowanego lidera rynku. Była też najmocniej reklamowaną w ub.r. marką samochodów, mimo że jej nakłady reklamowe zmalały o 20 proc. – do niespełna 120 mln zł (dane cennikowe za 2016 r.; źródło: Kantar Media).