Kraj

Cztery wydawnictwa w przeglądzie prasowym firmy US Pharmacia

Firma farmaceutyczna US Pharmacia zaprosiła do przeglądu ofert cztery wydawnictwa prasowe (o prezentacjach wydawców pisaliśmy w DS "MMP" 22 grudnia...

Firma farmaceutyczna US Pharmacia zaprosiła do przeglądu ofert cztery wydawnictwa prasowe (o prezentacjach wydawców pisaliśmy w DS “MMP” 22 grudnia br.). Jednym z nich jest Wydawnictwo Bauer, z którym marketer współpracuje od dwóch lat. Nazwy pozostałych trzech nie zostały podane. W wyniku przetargu zostanie wyłoniony partner, z którym US Pharmacia będzie współpracować reklamowo przez 2005 rok, inwestując większość swojego budżetu prasowego. – Wybór strategicznego partnera prasowego wynika z chęci alokowania budżetu reklamowego w jak najbardziej efektywny ilościowo i jakościowo sposób. Chcemy współpracować z wydawnictwem, które rozumie nasze potrzeby, proponuje innowatorskie rozwiązania i jest elastyczne we współpracy – mówi Andrzej Schonert, dyrektor marketingu US Pharmacii. Prezentacje poszczególnych wydawnictw będą poddane bezpośredniej ocenie zarówno przedstawicieli US Pharmacii, jak i osób z domu mediowego Starcom, który obsługuje skonsolidowany budżet mediowy firmy. Kryteria wyboru oprócz warunków finansowych obejmują między innymi: zasięgi, dopasowanie pism do grup docelowych produktów US Pharmacii, jakość propozycji kreatywnych w zakresie różnych form reklam prasowych oraz jakość współpracy na linii wydawnictwo – reklamodawca – dom mediowy. Decyzję w sprawie rozstrzygnięcia przeglądu firma zamierza podjąć na początku 2005 r. (JP)