Kraj

Onet wprowadza wiosenną ramówkę

W nowej ofercie znalazło się 17 formatów wideo własnej produkcji, w tym 4 nowości. Nowością jest m.in. projekt "Onet 100", który ma być nową ważną marką w portfolio Grupy Onet-RAS Polska.

Wiosenna oferta programowa Grupy Onet-RAS Polska jest podzielona na pasma: poranne i publicystyczne, które jest emitowane na żywo od poniedziałku do piątku, oraz magazynowe, w którym będzie prezentowanych 10 premier tygodniowo, wzbogaconych o nową ofertę dla kobiet.

Istotne zmiany wprowadzono w paśmie publicystycznym. W wiosennej ramówce, w bloku tematycznym “Opinie”, znajdą się cotygodniowe programy publicystów Onetu, “Faktu” i “Newsweeka”. W weekend pojawi się nowość – “Duży pokój”, format lifestyle’owy o zdrowiu, modzie, urodzie, wypoczynku i sporcie. Program będzie miał premierę w kwietniu. W każdą sobotę w Onecie pojawią się jeszcze dwie nowości. Jest to “AutoŚwiat Go!” oraz program Piotra Najsztuba “Miło/ść” (koprodukcja z Zoom TV).

W ofercie Onetu pozostają takie formaty zainaugurowane jesienią ub.r. jak: “Rezerwacja”, pasmo “Onet rano”, “Lustro” czy “Misja futbol”.

Drugim filarem wiosennej ramówki ma być nowy format “Onet 100”, czyli krótkie (100-sekundowe), wysokiej jakości materiały wideo, realizowane dla różnych marek, w tym z Grupy Onet-Ras Polska. Zespołem pracującym nad tym formatem kieruje Jarosław Kuźniar. – Format “Onet 100” od początku tworzymy jako markę o zasięgu międzynarodowym. Już teraz widzimy duże zainteresowanie naszymi materiałami ze strony innych rynków, m.in. Hiszpanii, Portugalii i Słowacji, a także innych, na których obecna jest grupa RAS – mówi Kuźniar.

Aleksander Kutela, CEO Onet.pl, podkreśla, że działania wideo są rozwinięciem strategii realizowanej dla kluczowych marek Grupy Onet-RAS Polska. – Obok produkcji premium szczególnie mocno stawiamy właśnie na rozwój naszego formatu “100”, czyli krótkich, wysokiej jakości materiałów wideo. Ten format, realizowany zgodnie z zasadą „szybko się dowiesz, szybko zrozumiesz”, świetnie się wpisuje w wizję rozwoju wielu naszych brandów – szczególnie Onetu i Noizza – mówi Aleksander Kutela, CEO Onet.pl.

Wiosenna oferta programowa będzie prezentowana na stronie głównej Onet.pl, w aplikacji mobilnej Onet, w mediach społecznościowych (Facebook Live, Periscope, YouTube) i będzie udostępniana w sekcji “Programy Onetu” w serwisie VoD.