Kraj

Samsung wprowadzi w I kwartale 2005 r. dwa nowe telefony

Samsung Electronics Polska wprowadzi na polski rynek w pierwszym kwartale 2005 r. dwa nowe telefony - X460 i D500. Jak...

Samsung Electronics Polska wprowadzi na polski rynek w pierwszym kwartale 2005 r. dwa nowe telefony – X460 i D500. Jak mówi Bartosz Herman, marketing manager Telecom & IT w Samsungu, pierwszy z nich, pozycjonowany cenowo jako “wyższy low-end”, prawdopodobnie nie będzie na razie wspierany kampanią ATL. Natomiast D500 będzie wspierany w mediach. Na razie szczegóły kampanii są w fazie ustaleń, nie wiadomo jeszcze, czy Samsung przeprowadzi ją sam, czy wspólnie z którymś z operatorów GSM. D500 jest telefonem z wysokiej półki cenowej pozycjonowanym jako “biznesowy”, wyróżnia się m.in. rozsuwanym panelem (tzw. slide-up) i technologią Bluetooth. Głównym domem mediowym Samsung Electronics Polska był do niedawna Initiative Warszawa, a agencją Ad Fabrika FCB. Obecnie w wyniku przetasowań globalnych wiodącymi agencjami obsługującymi Samsunga w Polsce będą MindShare Polska i J. Walter Thompson/Parintex. (MG)