Kraj

Carlsberg będzie się reklamował jako sponsor Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim Bormio 2005

Grupa Carlsberg została oficjalnym sponsorem mistrzostw świata w narciarstwie alpejskim, które odbędą się we włoskim Bormio między 28 stycznia a...

Grupa Carlsberg została oficjalnym sponsorem mistrzostw świata w narciarstwie alpejskim, które odbędą się we włoskim Bormio między 28 stycznia a 13 lutego przyszłego roku. W związku z tym Carlsberg Polska przygotował specjalne aktywności marketingowe: specjalne zimowe opakowania piw (np. specjalne multipaki) i szereg materiałów POS komunikujących udział Carlsberga w narciarskich zawodach. Na stronie internetowej carlsberg.pl uruchomiona została unikalna narciarska zabawa online Carlsberg Winter Game. Kolejne aktywności Carlsberga w Polsce związane z narciarskimi mistrzostwami świata uruchomione zostaną na początku przyszłego roku: 1 stycznia rusza miesięczna ogólnopolska kampania outdoorowa. Planowaniem i zakupem mediów dla Carlsberga zajmuje się dom mediowy Initiative Warszawa. W styczniu planowany jest przetarg na obsługę budżetu mediowego Carlsberga szacowanego na 20 mln zł netto rocznie, do którego poza Initiative mają zostać zaproszone trzy inne domy: Optimedia Poland, MediaCom Warszawa i Media Direction OMD. (MB)