Kraj

Milcom rozbudowuje sieć nośników outdoorowych o nazwie tower board

Firma Milcom, operator reklamy zewnętrznej, rozbudowuje sieć tower boardów (T-boardów) o ujednoliconych wymiarach - 60 i 80 metrów kwadratowych. Od...

Firma Milcom, operator reklamy zewnętrznej, rozbudowuje sieć tower boardów (T-boardów) o ujednoliconych wymiarach – 60 i 80 metrów kwadratowych. Od stycznia 2005 r. nośniki rozwieszone w ośmiu największych miastach Polski mogą wykorzystywać reklamodawcy. – T-boardy łączą zalety powierzchni wielkoformatowych i cenę klasycznych nośników outdoorowych – uważa Dominik Duziak, new business director Milcom. – Pomysł na stworzenie jednolitej pod względem formatu sieci nośników powstał przy realizacji kampanii dla salonów sprzedaży Idei. Uznaliśmy, że to duże ułatwienie dla klienta – dodaje. Obecnie w ofercie Milcomu jest 90 T-boardów, a do końca przyszłego roku firma ma dysponować 200 nośnikami. T-boardy dostępne są w formatach 5 i 6 metrów w podstawie na 12 lub 13 metrów wysokości. Layouty drukuje się na materiale winylowym, co ma zapewniać wysoką estetykę i trwałość ekspozycji. Cennikowy koszt miesięcznej ekspozycji na jednym nośniku wynosi ok.1,5 tys. euro. (JN)