Kraj

Adrian Pietraszkiewicz kupił udziały w Code & Pepper

Objął stanowisko chief business development oficera.

Adrian Pietraszkiewicz kupił udziały w Code & Pepper
Adrian Pietraszkiewicz, założyciel i były członek zarządu agencji Fenomem (obecnie Feno) oraz były udziałowiec i prezes Giełdy Mediowej, kupił udziały w Code & Pepper i objął stanowisko chief business development oficera. W strukturach firmy odpowiada za rozwój współpracy z agencjami na polskim rynku przy realizacji projektów webowych i mobilnych oraz rozwój oferty reklamowej, integrującej media online i offline w celu generowania konwersji w biznesie opartym na produktach cyfrowych.

Pietraszkiewicz był do tej pory odpowiedzialny za działania reklamowe dla klientów takich jak Wizz Air, Luksja, Original Source, Carex, Bakoma, Link4, Netia. Był twórcą i autorem kampanii globalnych Wizz Air, integrujących działania telewizyjne, radiowe, prasowe, outdoorowe i internetowe w całej Europie.

Code & Pepper jest agencją digital product development, realizującą projekty mobilne i webowe w Wielkiej Brytanii, USA, Szwajcarii i Holandii we współpracy z międzynarodowymi agencjami takimi jak Mediablaze (UK), La Moulade (UK), Flipside Group (UK), Digital Chefs (Netherlands) oraz klientami bezpośrednimi m.in. Christian Louboutin (USA) i LocalBini (Szwajcaria).