Kraj

Startuje nowa odsłona "Akademii Smaku" Boscha

Kampanię koordynuje Insignia.

Startuje nowa odsłona "Akademii Smaku" Boscha
Startuje nowa odsłona “Akademii Smaku”, wielokanałowej kampanii marki Bosch. W tegorocznej edycji pojawi się nowy członek kapituły – Jacek Bilczyński. To trener personalny, promotor fit lifestyle’u oraz autor książek o zdrowym trybie życia. Będzie dzielił się swoją wiedzą z czytelnikami portalu “Akademia Smaku” oraz wspierał dotychczasowych ekspertów: Tomasza Jakubiaka i Tomasza Lacha. Myślą przewodnią kampanii jest “Zmień kuchnię na dobre!”.

Jak informuje Tomasz Michalik, business development director w agencji Insignia, kampania zostanie podzielona na dwa etapy. – Na wiosnę będziemy wspólnie z fanami zmieniać kuchnię na dobrą, promując zdrowe propozycje menu. Jesienią postaramy się zainspirować odbiorców pomysłami na tradycyjne polskie dania w wersji fit – mówi Michalik.

Dzięki aktywacjom, na fanów będą czekać liczne konkursy, w których będą mogli wykazać się kreatywnością i innowacyjnością w kuchni. Będą oczywiście wspierani m.in. wideoblogami oraz przepisami od zaangażowanych influencerów. Strategiczną bazą projektu jest portal www.akademiasmaku.pl, dla którego stworzona została dedykowana redakcja.

Nowością na portalu będą quizy kulinarne, czyli interaktywny content, jaki będzie miał następujące zadania: usystematyzowanie wiedzy czytelników portalu, ich aktywację oraz dostarczanie rozrywki. Zwieńczeniem wydarzeń w br. będzie event kulinarny, w czasie którego fani oraz eksperci wchodzący w skład kapituły będą wspólnie gotować najciekawsze przepisy nadesłane przez cały rok.

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz obsługę odpowiada agencja Insignia.