Wystartowała nowa kampania marki Danio z portfolio Danone. Marka chce w kampanii podkreślić, że “pomaga rozjaśnić spojrzenie na życie” i komunikuje zmianę opakowań i wprowadzenie nowych smaków. Wszystkim działaniom towarzyszy hasło przewodnie – “Danio pozytywnie nastraja”.
Głównym punktem działań jest 30-sek. reklama telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki. Bohaterowie spotu po zjedzeniu Danio i pokonaniu Małego Głoda, brand hero marki, zmieniają nastawienie na pozytywne i cieszą się chwilą. W tle słyszymy hit “Walking on sunshine”. Firma odświeżyła też logo marki. Pod wieczkami serków konsumenci mogą znaleźć hasła oraz zagadki, które wprawiają w dobry nastrój. Relaunchowi towarzyszy także wprowadzenie na rynek nowych smaków serków. Na sklepowych półkach pojawiły się już dwa warianty serków Danio: gruszkowo-brzoskwiniowy “Pogruchasz ze mną” oraz o smaku jabłkowo-cynamonowym “Pychotka-szarlotka”.
Zaplanowano także działania PR oraz komunikację w punktach sprzedaży – w sklepach pojawią się interaktywne materiały POS w postaci naklejek z pozytywnymi hasłami, które konsumenci będą mogli zabrać ze sobą. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom, za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Y&R, a za pozostałe działania w internecie agencja VML.