Zagranica

Le Petit Marseillais chce podbić rynek amerykański

Marka nr 1 wśród żeli pod prysznic we Francji chce powalczyć o pierwsze miejsce w Stanach.

Marka żeli pod prysznic i balsamów do ciała Le Petit Marseillais z portfolio Johnson & Johnson, nr 1 we Francji, ogłosiła, że chce poczynić starania, żeby podobne wyniki osiągnąć na rynku amerykańskim. Ma to osiągnąć niewielkim nakładem na marketing, za to rozbudowaną dystrybucją. Na razie brand trafia do sieci Walmart.
Le Petit Marseillais we Francji jest używana w ponad połowie gospodarstw domowych, a sprzedawana w ponad 20 krajach na świecie. Marka wystartowała w 1980 r. i została nabyta przez Johnson & Johnson w 2006 r.
Launch na rynku amerykańskim trwa od kilku tygodni i zaczął się delikatnie: od poinformowania influencerów i blogerów kosmetycznych. W dwa tygodnie marka w mediach społecznościowych zyskała (bez reklam w telewizji) 630 tys. fanów. 

(AdWeek)