Kraj

Grupa Żywiec rusza z ogólnopolskim wsparciem marki Leżajsk

Przed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVbwzBHeg-ds%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDeIO4wPrsaA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej największy producent piwa w kraju, rusza z ogólnokrajową kampanią reklamową marki Leżajsk. Podobnie jak w przypadku ubiegłorocznej komunikacji marka nawiązuje do regionu swojego pochodzenia, czyli Podkarpacia. W tym sezonie producent wspiera reklamowo dwa jej warianty: Leżajsk Chmielowe i Pszeniczne.

Komunikację ATL dla marki Leżajsk przygotowała agencja reklamowa Just. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Za działania digital dla Leżajska odpowiada Focus Media Group. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.