Kraj

Jagłowski odpowiedzialny za klientów farmaceutycznych Euro RSCG 4D

Łukasz Jagłowski, pełniący funkcję account executive w firmie marketing services Euro RSCG 4D, przejął obowiązki Andrzeja Zawadzkiego, group account directora,...

Łukasz Jagłowski, pełniący funkcję account executive w firmie marketing services Euro RSCG 4D, przejął obowiązki Andrzeja Zawadzkiego, group account directora, który odszedł z agencji. Jagłowski zajmie się tym samym współpracą z firmami farmaceutycznymi obsługiwanymi przez agencję. Zawadzki i Anna Więckowska (odeszła z Euro RSCG 4D w połowie 2004 r.) mieli stanowić trzon zespołu przeznaczonego do pracy z markami farmaceutycznymi. Na jego bazie miała powstać struktura o nazwie Euro RSCG Life na wzór rozwiązań, jakie funkcjonują w sieci Euro RSCG Worldwide (Life działa już m.in. na rynkach: francuskim, brytyjskim i niemieckim). Koncepcja ta została na razie zarzucona. Łukasz Jagłowski dołączył do zespołu Euro RSCG 4D w marcu br. W 2001 r. pracował w nowojorskiej agencji reklamowej Accel Healthcare Communications. Po powrocie do Polski był pracownikiem agencji reklamowej D’Arcy (obecnie G7), gdzie pełnił funkcję account executive, oraz firmy interaktywnej HYPERmedia jako account manager. Do tej pory Euro RSCG 4D obsługiwało m.in. budżety marek: NiQuitin – plastry antynikotynowe, i Serevent – lek przeciwko astmie (obie należą do portfolio koncernu GSK), oraz Lantus – lek przeciwko cukrzycy (Aventis Pharma). (JP)