Credit Agricole Bank Polska wprowadza promocję rachunków osobistych dla młodych Mobilne 1 Konto II. Jeśli ich posiadacze zapewnią minimum 500 zł wpływu na nie co miesiąc, korzystając z aplikacji bankowości mobilnej banku CA24 Mobile i wykonają poprzez nią min. trzy przelewy w miesiącu, to przez 10 miesięcy będą otrzymywać na konto 20 zł co miesiąc.
Bank postanowił wykorzystać popularnych gamerów (na swoich kanałach w YouTube opowiadają o grach wideo) – Izaka i Stuu. Zatrudnił ich, by opowiedzieli swoje historie, przekonując tym samym, że “swoje pasje można realizować także zawodowo”.
Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Cube Group. W internetowej odsłonie kampanii będą wykorzystywane formaty bannerowe, reklamy w Facebooku oraz mailingi. W kreacjach bank wykorzystuje wizerunek youtuberów i informuje o ofercie promocyjnej 1 Konta.
Stuu i Izaak, jedni z najpopularniejszych wśród polskich e-sportowców, wystąpili nie tylko w kampanijnych filmach banku, publikowanych w social mediach. Izak wraz z innym gamerem Rezigiuszem, spotkali się także z fanami na stoisku Credit Agricole podczas tegorocznej międzynarodowej edycji Intel Extreem Masters 2017 (jednej z najpopularniejszych imprez e-sportowych na świecie) w katowickim Spodku, której bank był partnerem.
– Inicjatywy dla młodych, które podejmujemy, nie skupiają się na sprzedaży pojedynczych produktów bankowych czy ubezpieczeń. Zależy nam na ludziach i budowaniu długoterminowych relacji. Chcemy towarzyszyć naszym klientom na każdym etapie życia. Nadążamy za ich potrzebami i chcemy dostarczać wymiernych korzyści, dawać wsparcie, nowe doświadczenia, radość i zabawę – przekonuje Marcin Jagodziński, dyrektor departamentu marketingu operacyjnego i relacyjnego Credit Agricole Bank Polska.