Kraj

Nowa struktura pionu czasopism Agory SA

Pion czasopism Agory SA ma nową strukturę. Podstawową zmianą jest ograniczenie liczby wydawców z trzech do dwóch oraz stworzenie dwóch...

Pion czasopism Agory SA ma nową strukturę. Podstawową zmianą jest ograniczenie liczby wydawców z trzech do dwóch oraz stworzenie dwóch grup wydawniczych z własnymi szefami marketingu i szefami studiów graficznych. Szefem całości pionu czasopism Agory, bez zmian, jest Marek Jackiewicz. Grupą wydawniczą A kieruje dyrektor wydawniczy Ilona Szajkowska, grupą wydawniczą B – Cezary Jęksa. W skład pierwszej grupy wchodzą magazyny: “Poradnik Domowy”, “Cztery Kąty”, “Dziecko”, “Kuchnia”, “Lubię gotować”, “Kwietnik” i “Bukiety”. Drugą grupę tworzą miesięczniki: “Auto+”, “Świat Motocykli”, “Ładny Dom”, “Ogrody” i “Avanti”. Dotychczasowy trzeci dyrektor wydawniczy Wiesław Rudolf wrócił do swojej podstawowej roli redaktora naczelnego “Ładnego Domu”, którą pełnił równolegle z funkcją dyrektora wydawniczego. Szefem marketingu tytułów grupy A została Anna Wieczorek, dotyczas zastępca szefa marketingu pionu czasopism Agory SA. Szefem marketingu magazynów grupy B jest Jarosław Matuszewski, dotychczas szef marketingu czasopism Agory. Studiem graficznym grupy A kieruje Andrzej Przygodzki, a grupy B – Artur Matulaniec. Dział promocji czasopism spółki podlega biuru reklamy tego pionu, którego dyrektorem jest Agnieszka Staręga. (KP)