Kraj

Kampania Opus B dla Intermarche [wideo]

Za realizację spotów odpowiada Film Produkcja.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D210267866%22%7D
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Intermarche. Koncepcja musicalowej reklamy powstała w agencji Opus B. Za kamerą stanął znany operator i reżyser Bartosz Prokopowicz, za realizację odpowiada Film Produkcja.

Zakupem mediów zajął się MediaCom.

Spoty zbudowane są wokół motywu przewodniego marki – piosenki “Intermarche” bazującej na hicie Joe Dassina “Champs Elysees”.