Kraj

Rusza druga odsłona kampanii T-Mobile [wideo]

Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkjoxMP9HNpU%22%7D
T-Mobile uruchomił drugą odsłonę ogólnopolskiej kampanii, która ma zachęcać do przetestowania sieci.

W ramach kampanii każdy może otrzymać bezpłatną paczkę 20 GB internetu. Do tej pory zostało aktywowanych 40 tys. pakietów. T-Mobile intensyfikuje działania reklamowe, tym razem kierując je szczególnie do klientów spoza sieci.

Kampania obejmuje działania w prasie, radio, OOH online i salonach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.