M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza druga odsłona kampanii T-Mobile [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 3 kwietnia 2017, 06:00

Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun.

T-Mobile uruchomił drugą odsłonę ogólnopolskiej kampanii, która ma zachęcać do przetestowania sieci.

W ramach kampanii każdy może otrzymać bezpłatną paczkę 20 GB internetu. Do tej pory zostało aktywowanych 40 tys. pakietów. T-Mobile intensyfikuje działania reklamowe, tym razem kierując je szczególnie do klientów spoza sieci.

Kampania obejmuje działania w prasie, radio, OOH online i salonach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,